1. Help Center
  2. Finansiering och fakturor

Jag har bytt email - Hur går jag tillväga?

I dagsläget är det inte möjligt att byta emailadress på din inloggning till Wayke Dealer. Om du har ändrat din e-postadress och vill logga in med den nya adressen i Wayke Dealer måste du eller en kollega skapa ett nytt konto för den nya adressen. För att skapa ett nytt konto, följ dessa steg:

  1. Logga in på Wayke Dealer och i vänstra menyn öppnar du fliken “Anpassa”.
  2. Navigera till “Anläggningsinformation” och sedan till “Användare”.
  3. Klicka på “Lägg till ny användare”.
  4. Fyll i de nya uppgifterna och klicka på “Lägg till” för att skapa kontot.
  5. För att aktivera ditt nya konto följer du stegen som du fått via email.

När dessa steg är genomförda kommer ditt nya konto med rätt e-postadress att vara klart för användning.

💡 Observera att om du önskar att ta bort din gamla mailadress gör du det på samma sida där du lägger till din nya användare:

1. Logga in i Wayke Dealer och gå in under fliken "Anpassa".

2. Klicka dig in på "Anläggninsinformation" och sedan på "Användare".

3. Markera användaren som du önskar att ta bort.

4. Klicka på "Ta bort" och sedan på "Bekräfta"